3, 2...1! Andiamo

      Tic,tac, tic tac


Nervis, emocions, sentiments, rialles, amistat i complicitat han estat els protagonistes d'avui.Mamare hem desperta, ha arribat l'hora de preparar-se per martxar a l'aeroport i pendre el que serà una experiència inolvidable. Estic nerviosa, una mica histèrica, però les paraules dolçes de la mare i el menjar de l'àvia hem donen força.Arribem a l'aeroport, allà ens trobem amb els companys, tots porte la mateixa cara; i com no, inmortalitzem el moment.Hora de dir adeu a la mare, els sentiments m'invadeixen i com no, la previsió del dia anterior es compleix. Noto com les llàgrimes m'inunden els ull i hem cauen per la cara.Arribem a Barcelona, tenim 8h fins els pròxim vol, de manera que decidim baixar al centre. M'espera una sorpresa, el meu germà gran vindra a visitarme i ens portarà a dinar. Que guay. Cada un comprem cosa diferent dels diversos llocs plens d'encant del Raval i ens ho emportem al MACBA on dinem tranquilament.El Prat, alli agafem l'avió per arribar a Pisa on ens espera la Giuliana, un dona italiana que ens ajudará arribar fins Marina di Massa i ens fara de guía el primer día. 




 

Comentarios

Entradas populares